środa, 27 kwietnia 2011

Analogowy świat - pierwszy film wywołany !

W końcu wywołałem pierwszy film :)

Jak pisałem wcześniej jestem dzieckiem ery cyfrowej więc wywołanie pierwszego filmu w całości zrobionego samodzielnie było dla mnie nie lada wydarzeniem. Filmem tym był już przeterminowany FujiFilm Superia X-tra 800 więc pojawiało się pytanie czy w ogóle cokolwiek wyjdzie z tego filmu czy też chemie na filmie już szalg trafił. Dodatkowo napięcie towarzyszące oczekiwaniu na wywołanie filmu spotęgowane były faktem, że zdjęcia robione były dalmierzową Praktiką BX20 w której ustawienie ostrości na rastrach nieraz było nie lada wyzwaniem ;)

Kiedy uprzejma Pani w labie wręczała mi kopertę z wywołanym filmem adrenalinka skoczyła pod sufit. No, ale zarówno FujiFilm dał rade, a kolory jakie oferuje są jak dla mnie bardzo fajne, to i moje kaprawe oko dało rade z ustawianiem ostrości na rastrach :)

Dość ględzenia, pora na zdjęcia :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz