sobota, 5 lutego 2011

Zegarek

Za oknem zimno, ja dla odmiany chory, a po głowie chodzi myśl "porobił bym zdjęcia".

Tak więc szybko zaaranżowałem domowe studio i zabrałem się za fotografie produktową. Dawno już nie robiłem żadnych zdjęć w tym stylu więc wartało by odkurzyć trochę umiejętności. Poza tym robienie zdjęcia Praktice nakręciło mnie, żeby trochę poeksperymentować z tego typu fotografią.

Kilka prób z ustawieniem lamp, kadrami i po godzinie zabawy stwierdziłem, że efekty są zadowalające. Zadowalające na tyle, że postanowiłem tymi zdjęciami zadebiutować na strobox.com.

Strobx tak swoją drogą to bardzo ciekawa i wartościowa inicjatywa. Jest to skarbnica wiedzy praktycznej dla każdego kto chciałby się parać robieniem zdjęć z wykorzystaniem lamp błyskowych w sposób trochę bardziej ambitny niż z lampą zapiętą w hotstopkę ;)




2 komentarze:

  1. O Sebastian, no jak się tak nudzisz, to Ci mogę wypożyczyć walizkę moich kolczyków :P
    Powalczysz z refleksami :)
    Przy kupowaniu kamieni stwierdziłam nie raz, że trudno oddać realną barwę.....

    D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem na tak, dla kreatywnego poszukiwania tematu.
    :D nadal naciskam: jak tam problemy społeczne :P

    zdrowiej i na miasto, fotki pstrykać
    M.D - małe wredne ;)

    OdpowiedzUsuń